poniedziałek, 23 grudnia 2013

BEST / FAVOURITE ALBUMS of 2013


 Moje podsumowanie roku znajdziecie na portalu Muno.pl (znów skupiłem się na muzyce klubowej - szczególnie tej zbasowanej). Tutaj prezentuję moje ulubione, najlepsze, najważniejsze, czy po prostu najfajniejsze albumy roku 2013. Z uwagi na przedświąteczny brak wolnego czasu, darowałem sobie zestawienie najlepszych singli / nagrań A.D. 2013 (wiele z nich w ciągu ostatnich 12 miesięcy prezentowałem w Funkadelii). Wytypowałem za to mój ulubiony remiks, są reedycje plus najlepsza nowa wytwórnia płytowa.

ALBUMY ROKU 2013

alfabetycznie (i by było ciekawiej - od końca):
Various Artists - Mosaic. Vol. 2 / Exit
SPECIAL REQUEST - Soul Music / Houndstooth
RP BOO - Legacy / Planet Mu
ROLY PORTER - Life Cycle of a Massive Star / Subtext
ONEOHTRIX POINT NEVER - R Plus Seven / Warp
OM UNIT - Threads / Civil Music
LOGOS - Cold Mission / Keysound Recordings
LAURA MVULA - Sing to the Moon / RCA Victor
KELELA - Cut 4 Me / Fade To Mind
KANYE WEST - Yeezus / Def Jam
JESSY LANZA -  Pull My Hair Back / Hyperdub

REEDYCJE

Various Artists - Purple Snow: Forecasting the Minneapolis Sound / Numero Group
Various Artists - Change The Beat: The Celluloid Records Story 1979-1987 / Strut
WILLIAM ONYEABOR - Who is William Onyeabor / Luaka Bop
Various Artists - Sonda. Muzyka z programu telewizyjnego / GAD Records
Various Artists - Kenya Special: Selected African East Recordings From The 1970s & '80s / SoundWay

REMIKS ROKU
SYNKRO - Look at Yourself (DJRUM remix) / Mindset

NAJLEPSZA NOWA WYTWÓRNIA:
Houndstooth (choćby za album Special Request oraz za płytę duetu Akkord).

Mam nadzieję, że rok 2014, będzie równie ciekawy i obfity muzycznie. Czego Wam i sobie serdecznie życzę.

Marcin "Harper" Hubert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz