wtorek, 26 lutego 2013

REZA - mix + interview

 Oto miks przygotowany przez Rezę -  zdolnego drum'n'bassowego producenta z Trójmiasta,  coraz bardziej znanego i szanowanego na światowej, "połamanej" scenie klubowej.
Jest to pierwszy z całej serii podobnych dzieł, które Reza tworzyć będzie na potrzeby mojej cotygodniowej, czwórkowej audycji o nazwie Basstion (z soboty na niedzielę, 00:00 - 04:00). Kolejne zapewne już na początku maja.

REZA - Deeper Than Deep Mix 4 Basstion



Synkro - Acceptance (Apollo)
Bungle - Aura (Soulr)
Dub Phizix - Rainy City Music (Forthcoming Ingredients)
Seba - Madness (Forthcoming Secret Operations)
Anile - View Catch (Forthcoming Absys)
Ivy Lab - Afterthought feat. Frank Carter III (Critical)
Response, S.T. Files - Hard Times (Ingredients)
Reza & Arpxp - When You Gone (Forthcoming Metalheadz)
Lenzman feat. Riya - Open Page (Subwave Remix) (Forthcoming Metalheadz)
Triad - Neon (Forthcoming Phunkfiction)

--------> DOWNLOAD


Od jak dawna grasz / tworzysz i czy zawsze była to muzyka drum & bass?
Gram od 2007 roku. Produkuje od 2010. Zawsze była to muzyka drum & bass.

Jak określiłbyś swoje brzmienie?
Głębokie i mroczne. Moje sety, które będą się pojawiać w audycji Basstion na antenie Czwórki będą nieco inne, na pewno głębokie ale nie tak mroczne jak te, które prezentuje w klubach. Pojawi się w nich nieco więcej akcentów "soulfulowych".

Producenci, płyty, nagrania, które miały na Ciebie największy wpływ...
Jest kilka osób, które miały na mnie duży wpływ. Na pewno listę otwierają Loxy oraz Marcus Intalex. Zawsze imponowała mi ich selekcja i filozofia muzyczna.

Opowiedz o Twojej współpracy z Loxym oraz firmami Cylon Recordings i CX:Digital - wg. oficjalnego info " - co-run By Reza". Na czym owa współpraca polega, jak przebiega, jaki jest Twój wkład w działalność owych wytwórni...
Zgadza się, jestem zaangażowany w prowadzenie obu wytwórni. Jeśli chodzi o CX to aspekt muzyczny jest naszą wspólną decyzją (to co pojawi się na łamach wydawnictwa). Wszystkie opcje związane z promocją oraz współpracą z dystrybucją, artystami i osobami odpowiedzialnymi za aspekt graficzny to ja. Cylon Recordings jest obecnie w śpiączce mamy przygotowany doskonały album, na którym mają pojawić się tacy znakomici artyści jak D-Bridge, Consequence, Skeptical. Loxy & Resound oraz wielu innych. Kończymy obecnie rozmowy z dystrybucją i głęboko wierzymy, że 2013 będzie rokiem, w którym uda nam się wydać nasz LP.

Co jest Twoim  największym dotychczasowym sukcesem? 
Mam nadzieje, że jest przede mną dopiero. Mam duży problem z nasyceniem się. Ciągle mi mało.

Plany na najbliższe miesiące...
Pojawiło się kilka ciekawych propozycji wydawniczych, zatem najbliższe miesiące chciałbym poświęcić na rozsądne decyzje. Być może stanę się częscią takich wydawnictw jak Metalheadz oraz Samurai. Rozmowy trwają, na razie to nic pewnego ale to chyba najważniejszy plan dla mnie obecnie. Przede mna rownież kilka ciekawych eventów: Renegade Hardware w Londynie, Cylon Night w Brukseli, imprezy w Berlinie i Istambule.  Coraz bardziej komfortowo się czuję również u siebie w mieście, gdzie moja praca nad produkcją eventów zbiera coraz lepsze recenzje i coraz więcej osób przychodzi na organizowane przeze mnie imprezy. To bardzo cieszy. Przy okazji zapraszam 23 marca na kolejną odsłonę Deeper Than Deep w klubie Sfinks700, którego bohaterem będzie projekt Spectrasoul.

Opowiedz o miksie, który przygotowałeś na potrzeby Basstionu... 
Główna myśl jest tutaj taka, by podróżując w nocy samochodem i słuchając Czwórki bardzo przyjemnie się jechało. Nie wiem dlaczego ale głównie o to mi chodziło. Miks zawiera sporo nowych, niewydanych rzeczy, które ujrzą światło dzienne w najbliższych miesiącach. Często tego nie robię ale tym razem zdecydowałem się zagrać również swój utwór – "When You Gone". Mam nadzieje, że spodoba się słuchaczom.

przydatne linki:
https://soundcloud.com/rezadnb
http://www.facebook.com/rezadnb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz