poniedziałek, 11 marca 2013

HARPER - my jungle / footwork mix for Sequel One Records

Oto mój nowy miks przygotowany na zamówienie zaprzyjaźnionej i czujnej  krajowej firmy Sequel One Records. Przyznam, że jestem z niego bardzo zadowolony. A przynajmniej stan sporej satysfakcji, wynikającej z wyginania, łamania i ciecia rytmów, towarzyszył mi podczas jego nagrywania.  

Miks powstał trochę z tęsknoty za dobrymi połamanymi produkcjami, za połamanymi rytmami i breakami. I to raczej breaki a nie 808-ki tutaj dominują. Powstał z miłości do muzyki jungle ale również z sympatii dla takich brzmień jak juke i footwork. Tytuł może i banalny ale myślę, że sporo wyjaśnia. W miksie głównie nowe / niepublikowane produkcje, są również klasyczne, lecz wciąż aktualne i bardzo żwawe utwory z lat 90. Kilka nagrań delikatnie edytowałem, dodałem  sympatyczne cytaty itd.

Na zachętę  słów kilka od samego Chrissy'ego Murderbota, reprezentanta Planet Mu oraz szefa amerykanskiej firmy Loose Squares (kilka utworów z jej katalogu wykorzystałem w miksie): 

"74" INCHES ABOVE SEA LEVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOLY SHIT I love that you put that on there. I haven't heard that tune in FOREVER and NOBODY knows about it but it is SO GOOD.
I love your mixes so much dude--so impressed!"

Po miksie warto zajrzeć również tu oraz tu.
Miłej zabawy.

HARPER - Footsteps In The Jungle
TEK 9 - 74" Above Sea Level
MACHINEDRUM - You Don't Survive (Chrissy Murderbot)
DEADBOY - Nova
ACTRAISER - Lost In The Jungle
CALCULON - I Need You
DAWN DAY NIGHT - Alcoholic Dance Flow
DJ KRUSH - Meiso feat. Black Thought & Malik B (4 Hero remix)
CALCULON & AUSTIN SPEED - Back The Fuck Up VIP
ITAL TEK - Cobalt
DJ RASHAD & DJ MANNY - Drums Please
DAWN DAY NIGHT & EMILSKI - Invisible Hand
INTERFACE, MINUS & J WILCOX - Delicious
CLICK 'N" CYCLE - 3 Minute Traffic Jam
BONES & MONEY - Black Diamond (Chrissy Murderbot remix)
outro:  OMNI TRIO - Renegade Snares 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz